Brancheredacteur Bert Gezelle (G&G Communicatie)  is inmiddels al weer vier jaar werkzaam voor de NVLG. De afgelopen jaren schreef hij de nieuwspagina’s voor de NVLG-website en alle persberichten over belangrijke ontwikkelingen binnen de grootkeukenbranche. Maar ook talrijke flyers/brochures over onderwerpen die relevant zijn voor de bij de NVLG aangesloten bedrijven.

Als tekstschrijver/journalist kan Bert Gezelle bogen op een ruime ervaring. Zo is hij als ruim 30 jaar actief voor het bedrijfsleven, overheden en organisaties. Voorbeelden van klanten zijn: UNETO-VNI, BOVAG, Bouwend Nederland, EVO Fenedex, OTIB, UVVS, Jongeren op Gezond Gewicht, Demarec Demolition, E.nu, stichting KIEN,  Veld Koeltechniek en diverse ministeries en gemeentes.

Bert Gezelle kan leden van de NVLG ondersteunen bij het bedenken, ontwikkelen en de redactionele invulling van digitale nieuwsbrieven, het opstellen/schrijven van persberichten, de vervaardiging van teksten voor websites aan de hand van interviews en het redigeren van bestaande content.

Maar ook de vervaardiging en de invulling van jaarverslagen en ontwikkeling en productie van andere  communicatiemiddelen als brochures en flyers.

Interesse?  Bel voor een vrijblijvend gesprek : 06 460 560 03.

Voor NVLG-leden geldt een korting van 50% op het bestaande (uur)tarief.

 

DIGITALE  NIEUWSBRIEF

Bert Gezelle schrijft copy voor digitale nieuwsbrieven van bedrijven/organisaties en merken aan de hand van interviews en het herschrijven van bestaande kopij.

Een goed geschreven nieuwsbrief met de juiste toonzetting is belangrijker dan ooit.

In het drukke medialandschap –  met per persoon meer dan 3.000 reclameboodschappen per dag –  is het steeds moeilijker uw doelgroep te bereiken. In Google zijn de eerste zoekresultaten betaald. Op social media bepalen de grote technologiebedrijven met hun algoritmes wat mensen te zien krijgen. Een nieuwsbrief is vandaag de dag nog vrijwel het enige communicatiemiddel dat uw doelgroep direct bereikt.

Maar het schrijven van een succesvolle nieuwsbrief kost tijd en is bovendien een vak apart. Maar daarom gebruik van de ervaring van een (externe) professional.

Interesse in een digitale nieuwsbrief?  Bel voor een vrijblijvend gesprek : 06 460 560 03.

Voor NVLG-leden geldt een korting van 50% op het bestaande (uur)tarief.

  

OPSTELLEN EN SCHRIJVEN VAN EEN PERSBERICHT

Een professioneel persbericht schrijven is een goed opgebouwd verhaal schrijven. Het is een verhaal vertellen dat de journalist intrigeert. Iets waar hij meer van wil weten. Trekt u zijn aandacht, dan levert dit publiciteit op bij een breed publiek.

Redacties ontvangen veel…  heel veel persberichten. Zorg daarom dat uw persbericht opvalt en volgens journalistieke maatstaven nieuws bevat.

Door mijn journalistieke opleiding en ervaring ken ik als geen ander de voorwaarden die redacties aan persberichten stellen. Een professioneel persbericht dat uitstijgt boven de grijze massa en daadwerkelijk nieuwswaarde heeft, is een effectief marketingmiddel en genereert (gratis) publiciteit.

Met die kanttekening dat er nooit een garantie is dat het persbericht daadwerkelijk wordt gebruikt!

Interesse in een professioneel geschreven persbericht?  Bel voor een vrijblijvend gesprek : 06 460 560 03.

Voor NVLG-leden geldt een korting van 50% op het bestaande (uur)tarief.

 

SCHRIJVEN VAN WEBTEKSTEN

Veel bedrijven hebben moeite de redactionele inhoud van hun website actueel te houden. Oud nieuws en soms ook nog eens in slecht Nederlands geschreven artikelen zijn nu niet bepaald een visitekaartje voor het bedrijf.

Vindt  u het wel belangrijk uw website up-to-date te houden en in heldere en juiste taal met uw doelgroep te communiceren, maak dan gebruik van de kennis en ervaring van Bert Gezelle.

 

Interesse?  Bel voor een vrijblijvend gesprek : 06 460 560 03.

Voor NVLG-leden geldt een korting van 50% op het bestaande (uur)tarief.