De belangrijkste onderwerpen die de commissie kan behandelen zijn levering, aanleg of kosten van bijvoorbeeld koelinstallaties, klimaatinstallaties, Grootkeuken of leiding(en).

Geef eerst bij het betreffende bedrijf aan dat je ontevreden bent. Mocht de ondernemer hier geen gehoor aan geven en/of wordt er niet voor een passende oplossing gezorgd? Dan kan je terecht bij de commissie. Bekijk de procedure van De Geschillencommissie.

De voorwaarde om een klacht in de kunnen dienen is dat de ondernemer is aangesloten bij de NVLG.

Jouw klacht kan zowel digitaal als per post worden ingediend. Een digitale klacht wordt sneller in behandeling genomen.

Voor een digitale klacht klik op: klacht indienen.
Per post: download het Vragenformulier en stuur het naar de Geschillencommissie, Postbus 90600, 2509 LP Den Haag.

In de privacyverklaring vind je hoe persoonsgegevens verzamelen, gebruikt wordt en met welk doel. Partijen zijn wettelijk verplicht om met vertrouwelijk en zorgvuldigheid om te gaan met ontvangen persoonsgegevens.

In de brochure ‘Hoe werkt de Geschillencommissie Koude, Klimaat en Grootkeuken?’ vind je informatie over de kosten van het behandelen van de klacht. Zie hier het reglement van de Geschillencommissie Koude, Klimaat en Grootkeuken.

Ga voor meer informatie naar de website van De Geschillencommissie.